zondag 25 april 2010

Inspiratieloos 1

Today:
1: Het ruikt hier naar spek
2: Bij johanna blijven slapen
3: Vanaf nu 'no cookies, just fruit'
4: Nieuwe oorbellen uit de krinkel waarvan ik geen zin heb om fotos hier op te zetten
5: Nieuwe oxfam flesjes die nuteloos maar prachtig zijn waarvan ik geen zin heb om fotos hier op te zetten
6: Het is beslist, ik gaan naar Aarschot beeldende en architecturale vorming doen! Die school is overmegasuper en het is alsof die richting voor mij gemaakt is.
7: Ik begin met een nieuwe blog die grotendeels over mode en niets zal gaan en in het engels zal zijn. Dat wil niet zeggen dat ik hier niets meer zal posten, maar hier komen de normale dagelijkse dingen, daar fotos van outfits etc. When? Valt te zien wanneer ik tijd+ zin heb om er aan te beginnen.
8: Ik hou van jullie met heel mijn hart.

1 opmerking:

  1. whii, ik hou ook van jou met heel mijn hart ;D
    + ik wil de oorbellen zien ;o

    BeantwoordenVerwijderen