vrijdag 23 april 2010

Hutkoffer

Good morning, good morning, it's great to stay up late. Good morning, good morning to you!
Het was vandaag mijn dagje niet bcz of volksdansen en den lo.
MAAR al de kak die ik niet wil uitleggen omdat ik geen zin heb en er niet wil over praten verdwijnt in het niets bij DIT.


Jawel dames en heren, het is een antieke hutkoffer van een Nederlandse scheepvaardij! Das echt zo zalig, dar staan alemaal stickers van Rio en Rome En France op enzo. Whii!
Ik love it ^ En het staat in MIJN kamer ;D
Bij het woord 'hutkoffer' werdt het helemaal Harry Potter in mijn hoofd.
*sigh*

Als ik mijn kamer ooit perfect wil moet dit


Door dit



Worden vervangen. EN die prachtige kastentaat gewoon op onze zolder! ;o spijtig genoeg hangen ze nogal propvol met kleren van mijn ouders duss..
Maar ik wil die witte kruldoek laten vervangen dan tenminste, maar ik weet nog niet door welke stof.. Ideas?


I said steam, steam, a hundred bad dreams
Going up to Harlem with a pistol in his jeans
A fifty-dollar bill inside a palladin's hat
And nobody's sure where Mr. Knickerbocker's at
Tom Waits - Clap Hands

1 opmerking:

  1. ik denk dan direct da harry potter muziekje x)
    maar die is coool ;o
    en die kast ook.
    haal de kleren eruit en smokkel hem naar beneden ;D
    + zoƫ moet op de link op mijn blog klikken en flippen en dat is een bevel.
    Danku.

    BeantwoordenVerwijderen