donderdag 15 april 2010

Shop until you drop.

Tadzammmm! *Zoë verschijnt in een regen van sterretjes*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Ok, dat moest gewoon effe. Why? Omdat je van shoppen zo verdomd happy word ^^
Laat ik even een klein verslagje opstellen x)

First buy: jegging! Niet zoals gehoopt met bloemetjes, maar ik ben gelukkig (:


Na de halve Meir af te lopen: Brasserie "The Bistro". Why noemt ge het bistro als het een brasserie is? Mijn oma wou niet graag op de foto, maarya x)


Check die amazing kom! Daaruit heb ik mijn 'Vegetarian Bowl' gegete. Oewyeah.


Dan kwam er een heel shopgebeuren. De juiste volgorde weet ik niet meer, ik was te dizzy van al die mooie kleren+schoenen.


On the way back home.


Hier zijn mijn aanwinsten *glundert* (Let ni om mijn tenen of de tippen van mijn schoenen op de foto's --)


Jegging: WE

Gladiatorsandalen: Zara

Tutu: H&M

Taillerok: H&M (Eigenlijk is hij pikzwart en die koperen knopen zijn prachtig. Stomme flits --)


Taillejeansshortofwhatever: Zara

Mijn teergeliefde zwarte enkellaarsjes met veter: C&A

En dit kleedje heb ik ook gekocht in de Zara, ik kwam thuis deed het nog eens aan om aan mijn moeder te showen en KRAK, dieje rok valt van da gestreept ;O Stomme naaisters. Dus daar kon ik geen foto van trekken omdat het bij de sectie 'herstellen' ligt van mijn moeder x) Gelukkig heb ik nog een eenzame zielige fotoshoot gedaan in het pashokje ^

Strechen: Winkel in de Cammestraat (deze zijn 4mm, mijn vorige 3mm was een zwart spiraaltje. Maar ik ga stoppen bij 4mm, dat is genoeg voor mij ^)

Oh ik ben blij ;D Ik heb die zwarte enkellaarsjes al heel de avond aan en loop er nutteloos mee doorheen heel het huis te pronken x)
*sigh van geluk*
Wat shoppen al niet met een mens kan doen.
I know Jezus loves me
Every day a little bit more

5 opmerkingen:

  1. ZOE IK HAAT U
    die schoeeeeeeeenen ;o
    komaan, ik bedoel, zoiets wil ik al eeuwen?! maar nee anthe, daar geraken uw zolen ni in, da is slecht voor uw voete >.>
    en da kleedje omg
    en en alles gewoon ;o ;o
    echt ni normaal!
    we gaan iets afspreken hea. We doen mooie kleren aan naar zahra en gaan heel de avond flippen over kleren en jongens. Deaaal? ;D (ik meen het, laat iets weten?)
    ++ da eten ziet er supermegalekker uit enal. en uw oma is veel te cool.
    +++ ILOVELOVELOVEYOU ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ++++ ik wil ook ne stretch. Als we naar antwerpen gaan in de zomer moet gij mij naar die winkel brengen. shoebidoebidoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anthe, omjosh, dat lijkt me een geweldig idee [x

    enen whiiiiiiiii u kleren zoë, die zijn sooo mooi !
    iloveyouu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor je lieve reactie op mijn blog (;
    die foto waarbij je heb gereageert heb ik alleen niet zelf gemaakt, maar toch bedankt!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om zo'n droge reactie te krijgen. Ik weet alleen niet goed of je met "zware liefde" een liefde voor mijn blog bedoelt of gewoon afleidt uit mijn bericht dat ik onder zware liefde 'lijd'. Ik wacht op verduidelijking.

    BeantwoordenVerwijderen