vrijdag 16 april 2010

Johanna aka. The Swans of sugary Sleep aka. Boekbespreking

Beminde gelovigen"
Today was weer een dag vol avonturen: 3 verdiepingen stofzuigen, inpakken (om naar papa te gaan), aan boekbespreking werken. *doe de hoela*


Nuja, wat het stofzuigen betreft, met PJ Harvey loeihard op de achtergrond zodat de muziek boven het gezuig van de stofzuiger uit komt stofzuigen, dat maakt het al wat acceptabeler x) En het inpakken was nog wel leuk, outfits samenstellen voor de komende 5 dagen (: En pour Zahra haar birthdayparty natuurlijk! (Met behulp van de nieuwe clothes.) Fotos van de party+outfit zet ik er woensdag pas op, geen internet remember ;o


En die boekbespreking.. Ahum. Hier wat sfeerfotos van ons harde werk.




Chasing Birds~The Swans of sugary Sleep


Veel gewerkt dus. En die boekbespreking is maandag. + Powerpoint. Dat wordt een 10! En ya, The Swans of sugary Sleep is de nieuwe blog van mijn puffel Johanna! In progress x)

Ugh ik was mijn gsm+mijn nieuwe roze sterretjestrech bijna kwijt today ;o Gsm: onder mijn matras. Strech: bijna in de vuilbak.

Whii ik wil mijn klere voor morge nu al aandoen! ;D Het wordt helemaal pauwzwart. Ofzo. xD

Zoë heeft geen inspiratie pour today. Behalve nog DIT ;o

http://www.be-insight.com/

Check die zaligheid! En vooral die van Alice's adventures in Wonderland (: Wat de website precies inhoud, geen idee, ik kan het niet lezen. Maar het zijn allemaal grafische ontwerpen ofzo. Check het uit!

The swans of sugary sleep. A good place to rest. Forgotten houses with their powdery walls an their spooks.

It's a hard world for little things.

2 opmerkingen:

  1. Och Zoë, Zahra en ik moete daar morge nog aan beginne ;D
    Staat Johanna haar blog al online? Omg, nu hebbe wij ineens allemaal een blog. Da is zo cool.
    EN WIE IS ER BEGONNEN? *trots+T-shirtscheurt* ;D
    ahja. Ik heb vandaag ook geen inspiratie. Ik had dan ook een verschrikkelijk saaie dag. Yay >.<
    Ik denk da ik da ambetant zou vinde om voor vijf dage in te pakken ;o ik zou veel te veel meenemen (ik had op vakantie 11 verschillende topjes bij en ik moest mij maar 4 keer omkleden. En dan wil ik toch nog altij aandoen wa ergens thuis ligt. Anyway.).. xD
    Wiiii Iloveyou. JAZZL tomorrow. WE LIKE WE LIKE!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zowaa die witte dingen waarvan ik niet weet wat ze zijn zijn zoo mooi !
    iloveyouhun
    subiet jazzl!

    BeantwoordenVerwijderen