woensdag 14 april 2010

Numbero Uno

Alloha mijn darlings (:
Mijn eerste blogbericht, party! Ik kan wel niet beloven dat ik iedere dag een bericht zal kunnen posten, ik ben lui en ik moet ook nog eens om de 2 weken naar mijn teergeliefde vader voor 5 dagen -- Maar geen getreur, ik kom altijd terug (:

Grwaa net een superweekje achter de rug ^ ik ben van vorige woensdag naar mijn darling (Kilian) geweest, en zaterdag is hij met de trein naar hier gekomen tot 2 uur geleden. Yup, LAT-relaties zijn zwaar, maar ik heb het er voor over. Dan heb ik gisteren ook nog eens prachtige oude woodlands van mijn moeder in de kelder gevonden die ik subtiel heb ingepalmd x) In die tijd 10 000 belgische franken, jawel! Hha, ze zei dat wat ik vandaag aanhad het wooiste was dat ik in tijden heb aangehad. Danku?


golf: h&m / ketting: kilian / kleedje: episode / woodlands: mysterieuze winkel van de nicht van mijn oma


Samen met dit alles ook nog 3 prachtigheids oorklemmen besteld.

http://www.large-online.nl/


*kwijlkwijl*

And soon they will be mine! :€

Tomorow een shoptour in A'pen met mijn oma. Klinkt boring, maar mijn oma is nog redelijk jong en cool dus dat gaat nog wel meevalen x) Ik heb wel wat geld meegekregen van mijn ouders, maar als ik mijn puppyeyes opzet en voorbeeldig ben worden dat 2 paar schoenen extra (a)

Verlanglijstje:

-gladiatorsandalen
-taillerok met bloemetjes
-strepless jurkje
-panties met bloemenprint
-jegging met blemenprint
-tailleshort jeans
-leren veterschoen met hak

+ onbekend mysterieus cadeautje voor mysterieuze persoon

Pfoe, dat worden grote puppyeyes.
Wish me luck!

So long, farewell, auf wiedersehen, goodnight.


(Met dank aan Anthe aka. Red Nails Attitude. Je t'aime.)

4 opmerkingen:

  1. first things first: je t'aime aussi <3
    wiii antwerpen is geweldig. echt. ik was hyper toen ik de vorige keer thuiskwam x)
    en omgoooods ik wil ook zo'n schoenen ;o
    en dat verlanglijstje klinkt zwaar awesome! ik wil ook leggings met bloemenprint, maar ons mama is nog ni overtuigd omda ik zogezegd geen rokjes draag. DUS. volgende week doe ik elke dag een rokje of een kleedje aan voor school (doe mij daar is aan denken aub xD) zodat ze ziet da ik da wel aandoe en dan lukt da wel ;D Gnaaa, ik heb altijd zo'n geweldige plannen om dingen gedaan te hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoereeeeeeeeey zoƫ heeft een blog.
    iloveyouhoney.
    oh my josh, ik wil ook naar antwerpen. oehyeaah x]
    enenweet ge die schoenen zijn zwaar mooi. [:

    en die oorbellen ook, die moet ge - als ge ze al hebt - zaterdag aandoen.

    schrijf snel verder dear.
    iloveyou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk
    Die schoenen zijn echt super
    Oh net zoals de oorbellen
    super xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jama mensen, het zijn oorKLEMMEN, geen bellen x)
    omgoods sorry, ik ben dees nu al voor de vijfde keer aant leze ofzo.. GWRAAAAA ;D

    BeantwoordenVerwijderen