maandag 26 april 2010

Inspiratieloos 2

Mijn lieve vrienden.

EERST
Dit is mijn second blog! De berichten gaan korter zijn maar met meer fotos, et dans het engels. Er staan nu nog wel geen posts op, maar kijk gewoon even naar al die pastelkleurtjes. nom nom.
Ik ben er over aan het nadenken om deze blog te verwijderen en enkel met Intergalactic Poppy bezig te zijn.. Tell me uw mening x) Ik vind het er leuker uitzien dan Down the Rabbit Hole.. Niet jaloers worden you little blogie.

TEN TWEEDE
Mijn mama moet mijn kokerrok afmakeeuhn want ik wil hem HEBBEN. Ok dat klonk gemeen, sorry mama jtm.

Ooh hulpos ik heb het gevoel dat wat ik vandaag aanhad op niks trok dus ga ik morgen heel subtiel iets anders aandoen.. Padam!
Lieverds sorry voor het verdoen van jullie tijd, ik heb geen inspiratie en moet op 23:45 mijn kleren voor morgen gaan uitzoeken.

See you later alligator.

1 opmerking:

  1. I don't weet wat you aan had, maaar



    ik wil u kokerrok en da u mama mijn Bretange ding vermaakt want die is vies..
    Sorry ik ben grof. En daarom krijg ik in de volgende maanden geen zakgeld meer. OK ?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen