donderdag 20 mei 2010

Val-, stoot- of drukschade

Kakaa!
Mijn dag was perfect en de zon scheen en iedereen was blij, tot 1 uur geleden.
J&R ginge afspreke en dan moet R weg ;o
EN ik moet ofwel:
1. €79 betalen omdat er val-, stoot- of drukschade is geconstateerd
2. €26 betalen om hem ongemaakt terug te krijge
3. Ik laat hem daar gewoon en zie hem nooit meer terug.
CORBY STINKT. Na.

*sigh* Ik denk dat ik 3. ga doen. Met 2. ben ik niks en met 1. kan ik even goed n nieuwe kopen..

Kakaa!
I'm gonna give you my love
A whole lot of love

Humm, mijn moeder heeft gisteren heel subtiel aan mijn stiefvader gevraagd of ik mag meezingen in zijn achtergrondkoor mdat het meisje dat mijn moeder moet vervangen te stil zingt.. Hij lachte en liep verder.
MAAR nu heeft hij gevraagd of ik meedoe en ik ben zenuwachtig en ga flauwvalle op het podium! xD
Nu moet ik verderdoen want anders wordt godsdienst een fijne flop door die repetitie x)

ily!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten